miercuri, 3 octombrie 2012

Caciula groasa de iarna cu urechi.

Se apropie iarna cu pasi repezi .Si pentru ca gerul pisca foarte tare de urechi eu zic ca sa le ascundem sub caciula .
Deci ,,,am inceput urechile cu cate 10 ochiuri,la fiecare rand pe fata am adaugat cate un ochi pe margine(1 la inceput si 1 la sfarsit).Am lucrat pana am ajuns la 36 de ochiuri ,,apoi am adaugat 40 ochiuri pentru fata si 20 pentru spate.am lucrat modelul dorit pina la inaltimea dorita,apoi am scazut cand am crezut ca am ajuns la inaltimea necesara.










4 comentarii:

  1. vreau daca poti sa explici pasii pentru crosetat caciuli modelul cu urechi. sunt incepatoare in ale crosetatului, si dupa schema nu ma prea descurc

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru a primi sfaturi si mai multe detalii va rog sa va inregistrati,si va ajut cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea si eu un sfat - sa pot face aceasta caciulita pentru nepotica mea
    are 1,5 ani, si i-asi face o surpriza!
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorina te ajut cu mare drag,,intra te rog pe forum http://clubulnostru.forumulmeu.ro/ si iti explic pasii,,sau intra la pagina cu caciuli aici pe blog si acolo gasesti tutorialul.. Succes.

    RăspundețiȘtergere